SEO jeb meklētājprogrammu optimizācija ir tehnika, ko mārketinga speciālisti izmanto, lai uzlabotu vietnes redzamību Google meklētājprogrammā. Īsi sakot, SEO ir process, ko izmanto, lai...
Satura mārketings ir efektīvs veids, kā uzņēmumi var piesaistīt un uzturēt klientus, radot un koplietojot vērtīgu un saistošu saturu. Šodienas konkurences apstākļos ir svarīgi,...
Vai esat noguris no reklāmas budžeta izšķērdēšanas digitālajās kampaņās, kas nekad nedod vajadzīgos rezultātus? Patiesība ir tāda, ka bez stratēģiskas un uz datiem balstītas...
Vai esat noguris no tradicionālajām mārketinga stratēģijām, kas, šķiet, nesniedz vēlamos rezultātus? Vai jūsu zīmolam ir grūti veidot saikni un rezonansi ar mērķauditoriju Latvijā?...
Ievads mākslīgajā intelektā (AI)
Mūsdienās mākslīgais intelekts (AI) kļūst arvien aktuālāks un ietekmīgāks dažādās nozarēs, tostarp uzņēmējdarbībā un produktivitātes uzlabošanā. Šajā rakstā tiks aplūkoti AI...
Sociālo mediju reklāmas priekšrocības
Sociālo mediju reklāmai ir daudz priekšrocību salīdzinājumā ar citām mārketinga metodēm. Pirmkārt, sociālie mediji ļauj uzņēmumiem īstenot mērķētu reklamēšanu, kas nozīmē,...
Mārketinga vide nepārtraukti mainās, un uzņēmumiem ir svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm un stratēģijām. Ieejot 2023. gadam, ir vairākas jaunas mārketinga tendences, par kurām...
Ievads Google Ads reklāmā
Google Ads, agrāk pazīstama kā Google AdWords, ir reklāmas platforma, kas ļauj uzņēmumiem izveidot reklāmas, kuras tiek rādītas Google meklētājprogrammu rezultātu...